خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Top Drives – Car Cards Racing مود اندروید

دانلود بازی Top Drives – Car Cards Racing مود اندروید

آپدیترایگان
Top Drives – Car Cards Racing
  • آپدیت
  • نسخه 18.00.00.16928
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

1هم اکنون دانلود بازی ماشینی Top Drives – Car Cards Racing در فراروید!

موضوع بازی:

Top Drives – Car Cards Racing بازی محبوب، سرگرم کننده و جالب در دسته بازی ماشین سواری – مدیریت ماشین های کارتی است. بازی از استودیوی بازیسازی Hutch Games برای اندرویدی ها است. شما در این بازی لذت یک ماشین سواری واقعی را تجربه میکنید. مانند یک حرفه ای بازی کنید و کنترل کامل بازی خود را با صفحه کلید و ماوس بدست آورید. MEmu همه چیزهایی را که انتظار دارید به شما ارائه می دهد. شما می توانید بازی را هم در موبایل و یا کامپیوتر خود نصب کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Top Drives – Car Cards Racing شما یک ماشین سواری با سرعت سرسام اور را بازی می کنید. یک بازی جمع آوری کارت جدید با بیش از 1900 ماشین واقعی برای جمع آوری، مقایسه و رقابت در نبردهای مسابقه ای با بازیکنان دیگر است. گاراژی از بهترین ماشین‌های سفارشی بسازید و سکوی مسابقه‌ای عالی منحصر به فرد خود را برای اقدامی فوق‌العاده علیه دوستان یا سایر رانندگان خود ایجاد کنید. بازی رایگان مجموعه کارت‌های مسابقه اتومبیل رانی. Top Drives درباره اتومبیل های مسابقه ای در جاده ها، مسیرها و چالش های مختلف است.

اگر رانندگی سریع و خشمگین خود را دوست دارید، درایوها برتر را دوست خواهید داشت. گاز را روی مدارهای آسفالت بزنید، چرخ‌های خود را در اطراف مدارهای پرپیچ و خم بلغزانید، در تست‌های G Force در دریفت مهارت پیدا کنید یا در مسابقه درگ 1-100 مایل در ساعت به پرچم شطرنجی برسید. موستانگ، کامارو، پورشه توربو، آئودی TT یا نیسان GTR را انتخاب کنید، فقط مطمئن شوید که ماشین مناسبی برای مسیر درست انتخاب کرده اید. شما باید بهترین ماشین را انتخاب کنید و یک گاراژ کم نظیر ماشین را به وجود بیاورید.

جمع بندی:

یکی از بهترین بازی های ماشین رانی در سبک بازی های مربوط به خود است. اگر شما هم رانندگی و سرعت را دوست دارید هرچه سریع تر بازی Top Drives – Car Cards Racing را در فراروید دریافت کنید. لذت یک ماشین بازی عالی را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *