خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » دانلود برنامه Telegram X مود اندروید

دانلود برنامه Telegram X مود اندروید

آپدیترایگان
Telegram X
  • رای: 13
  • نظر: 3
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود Telegram X در فراروید!

موضوع برنامه:

Telegram X یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی این روزها است. تلگرام ایکس نسخه جدید از سازنده ی مسنجر پرطرفدار تلگرام است. البته با امکانات و ویژگی های بیشتر، که توسط تیم Telegram LLC برای دستگاههای اندروید است. تلگرام یک کلاینت جایگزین رسمی و مستقل به نام تلگرام X را تولید کرده. تلگرام ایکس یک اپلیکیشن پیام رسان است که هدف آن ارائه تجربه کاربری سریع تر و روان تر به کاربران نسبت به نسخه اصلی تلگرام است. این برنامه به مانند تلگرام عمل میکند. فقط یک سری تفاوت بسیار جزئی را دارد. امتیاز به دست اورده این اپ در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

با کمک این مسنجر میتوان گروههایی با بیش از صدها عضو ایجاد کرد. علاوه بر ارسال پیام های صوتی و تصویری، می توانید فایل ها و سندهای با حجم های بالا ارسال کنید. وجود چت های مخفی، تم های متنوع، ویژگی های کاربردی Telegram X است که در این نسخه میتوان در ان یافت. همچنین در هر گروه یا کانال دسته بندی خاصی برای فایل های اشتراک گذاری شده وجود دارد و تمامی آنها در گروههایی مانند تصاویر، ویدئوها، اسناد، لینکها و غیره بصورت جداگانه قابل مشاهده هستند.

تاکنون به دلیل محبوبیت زیاد تلگرام خیلی ها تلاش کرده اند تا نسخه های غیر رسمی از آن را ایجاد کنند. مانند موبوگرام، تلگرام طلایی و… اما هیچکدام  بجز تلگرام ایکس Telegram X تاکنون توسط خود تلگرام تایید نشده است. علاوه بر این نسخه های غیر رسمی دیگر دارای تبلیغات آزار دهنده درون برنامه ای هستند و یا به اجبار شما را عضو گروه ها و کانال های دیگر می کنند، ولی این مسنجر بدون تبلیغات و دارای امنیت بالایی است و شما بدون هیچ مشکلی می توانید از این پیام رسان محبوب که از امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه ی اصلی تلگرام بهره می برد، استفاده کنید.

جمع بندی:

اگز در استفاده از تلگرام مشکل دارید و یا به هر دلیل دیگر نمی توانید از تلگرام استفاده کنید! پیشنهاد من به شما Telegram X است. می توانید این برنامه را در فراروید دریافت کنید.

  1. منطقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *