خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی My Cafe — Restaurant Game مود اندروید

دانلود بازی My Cafe — Restaurant Game مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
My Cafe — Restaurant Game
  • آپدیت
  • نسخه 2023.10.0.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

My Cafe — Restaurant GameMy Cafe — Restaurant GameMy Cafe — Restaurant GameMy Cafe — Restaurant Game

هم اکنون دانلود بازی شبیه ساز My Cafe در فراروید!

موضوع بازی:

My Cafe Restaurant Game یک بازی شبیه ساز مدیریت کافی شاپ برای موبایل های اندرویدی است. این بازی خوش ساخت از استودیوی Melesta Games است. در دسترس کاربران اندرویدی سرارجهان قرار گرفته است. در این بازی شما وارد یک شهر کوچک می شوید و باید با باز کردن یک کافی شاپ سفارش های  مشتریان خود را به خوبی درست کنید و کسب درامد کنید. کاربران اندرویدی میلیون ها بار این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

My Cafe Restaurant Game یک بازی استراتژی مدیریتی جالب و اعتیاد آور که در آن باید مدیریت یک کافی شاپ را بر عهده بگیرید. بازی جدید رستوران‌سازی است. شما به همراه دوستتان Ann به شهری می روید و در انجا کافه خود را باز میکنید. باید به Ann کمک کنید تا اولین کافه‌اش را باز کند و  و در حین ارائه خدمات به مشتریان، دستور العمل‌های مهیج ایجاد کنید. جایگاه شما در قالب مالک یک کسب‌ و کار کوچک است. باید کافه تان را به خوبی مدیریت کنید. همچنین باید برنامه کاملی را طراحی کنید.

مشتریان شما در بازی My Cafe Restaurant Game دقیقاً مانند زندگی واقعی هستند. وقت ان است که برای کافه خود میز و صندلی و ایتم های تزئینی مختلفی را انتخاب کنید. باید کافه خود را به گونه دیزاین کنید که مشتریان جذب کافه شما شوند. منو کافه تان را با انواع نوشیدنی و دسر و … خشمزه پرکنید. با مشتریان خود خوش برخورد باشید و محیط کافه خود را ارامش بخش نگه دارید.

جمع بندی:

یک گیم پلی ساده اما جذاب و دوس داشتنی است. اگر شما بازی های شبیه ساز کافه و رستورانی را دوست دارید! بازی My Cafe Restaurant Game  گزینه خوبی برای شما است. می توانید بازی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

My Cafe — Restaurant Game
بازی My Cafe — Restaurant Game توسط سپر امنیتی تایید شده