خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی The Walking Zombie 2: Shooter جدید مود اندروید

دانلود بازی The Walking Zombie 2: Shooter جدید مود اندروید

جدیدرایگان
The Walking Zombie 2: Shooter
  • آپدیت
  • نسخه 3.6.28
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون نسخه جدید بازی بقایی The Walking Zombie  مود در فراروید!

معرفی بازی: The Walking Zombie یا شهر مردگان ۲ یک بازی اکشن سرگرم کننده و هیجان انگیز از استودیوی بازیسازی Alda Games برای دستگاه های اندروید است. این بازی در دسته بازی های بقا است و باید برای زنده ماندن خود تلاش کنید. داستان بازی به این صورت است که یک بیماری مهلکی شیوع پیدا کرده است. همه مردم تبدیل به زامبی های خونخوار شدند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5 امتیاز است.

بازی The Walking Zombie تیراندازی زامبی است که در آینده ای نزدیک ترسناک اتفاق می افتد. اپیدمی وحشتناک جهان را پر از زامبی کرد و اکنون باید برای زنده ماندنتان باید بجنگید.شما باید با بیش از 10 سلاح مختلف با زامبی های مختلف (زندانیان زامبی، سگ های زامبی، تشویق کنندگان زامبی، افراد مسلح یا هیولاهای رئیس حماسی) مبارزه کنید. از گرافیک کارتونی عالی لذت ببرید و سعی کنید با تفنگ پیکسل سه بعدی قابل اعتماد خود که می تواند برای وارد کردن آسیب بیشتر، دقیق تر، بارگیری مجدد سریعتر یا داشتن مهمات بیشتر ارتقا یابد، از آخرالزمان زامبی جان سالم به در ببرید.

روز به روز، دشمن به دشمن، هیچ مرده متحرکی نمی تواند کشته نشود اگر شما و کل نژاد بشر زنده بمانید. بازی های زامبی هرگز سرگرم کننده تر از این نبودند. ویژگی های بازی The Walking Zombie عبارت است از:1_حالتِ قدیمی و محبوبِ تک‌نفره‌ی اول شخص 2_گرافیکِ خیره کننده و جذاب 4_ده‌ها مأموریتِ داستانی و جانبی 5_ اسلحه‌های متنوع، ابزارِ محافظتی و تجهیزاتِ کارآمد 6_حالتِ آفلاین 7_پوسته‌های متنوع برای سلاح 8_انواعِ مختلفِ دشمنان…

پس اگر شماهم یک گیمری هستید که، علاقه به این دسته از باطی های بقا و زامبی کش دارید. یکی از بهترین بازی ها در این سبک بازی The Walking Zombie است. شما می توانید این بازی خفن را از سایت فراروید به صورت رایگان دانلود کنید و لذت یک بازی هیجانی را تجربه کنید.

The Walking Zombie 2: Shooter
بازی The Walking Zombie 2: Shooter توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *