خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Age of Origins جدید مود اندروید

دانلود بازی Age of Origins جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Age of Origins
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن و زامبی Age of Origins در فراروید!

معرفی بازی: Age of Origins یکی از بازی های اکشن زامبی طور است. این بازی هیجان انگیز از استودیوی امریکایی Camel Games, Inc  می باشد. بازی های زامبی،طرفداران زیادی داشته است. در این بازی زامبی ها به شهر و انسان ها حمله کرده اند. انسان هایی که بازمانده اند باید برای بقا و زنده ماندن خود تلاش کنند و در این مسیر با چالش هایی مواجه می شوند.امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5 امتیاز است.

در بازی Age of Origins شما در نقش یکی از بازماندگان هستید.شما باید برای خود یک شهر یا قلمرو بسازید. ارتش زامبی ها در حال حرکت به سمت شما است.شما باید از خودتان در برابر زامبی ها  برای زنده ماندن دفاع کنید.حال اخرالزمان زامبی، بشریت را به دوران سیاهی انداخت. اکنون، شما نوری در تاریکی هستید. با تشکیل ارتش های عظیمی از ماشین ها، مواد منفجره و سربازان انسانی ریگ زنده بمانید. با از بین بردن زامبی ها و ازاد کردن گروگان ها مجددا شهر خود را از نو بسازید. شما باید دست به کار شوید و مرزهای خود را با پدافندهای دفاعی متعدد بپوشانید. باید از ماشین آلات جنگی مختلف استفاده کنید.

شما باید شهر خود را دوباره زنده کنید.گروه‌های زامبی‌ها را از بین ببریدو شهر را مجددا تکه به تکه پس بگیرید. بیمارستان‌ها، خانه‌ها و مزارع را در کنار تکنولوژی و اسلحه‌خانه‌ها بسازید.‏ به دنبال غنایم بگرد و پناهندگان را نجات بده تا رونق و موفقیت را افزایش دهید و شهرت در مرحله بزرگ شدن بماند.شما می توانید در بازی Age of Origins با تجهیز کردن خودروهای خود به سلاح های مرگبار و فرستادن آن ها در بین ارتش زامبی ها، آن ها را زیر بگیرید و همزمان به سمت زامبی ها شلیک کنید.اگر شماهم از علاقمندان بازی های زامبی و کشت و کشتار  هستید بازی Age of Origins را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Age of Origins
بازی Age of Origins توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *