خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی استراتژیک Boom Beach جدید مود اندروید

دانلود بازی استراتژیک Boom Beach جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Boom Beach
  • رای: 1
  • نظر: 2
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود اخرین ورژن بازی بوم بیچ – Boom Beach در فراروید!

معرفی بازی Boom Beach: ساحل بوم یک بازی متنوع جدید و سرگرم کننده در دسته بازی های استراتژیک است. این بازی از استودیوی بازیسازی معروف Supercell  سازنده بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلنز (Clash of Clans) است. شما در این بازی باید با استفاده از مهمات و سرباز هایی که در اختیار دارید، دشمنانی را که جزیره را تسخیر کرده اند را نابود کنید. جزیره را ازاد کنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5 امتیاز است.

بوم بیچ یک بازی استراتژیک جنگی حماسی است که در ان مغز شما و نیروهایتان، در برابر بلکگارد شیطانی مبارزه می کند. شما باید به پایگاه ها حمله کنید تا جزیره نشینان برده ها را ازاد کنند. شما می توانید یک گروه ضربت با دوستان و سایر بازیکنان تشکیل دهید و باهم به مقابله با دشمن بپردازید. در این جزیره مجمع الاسراری وجود دارد که باید بتوانید ان ها را کشف کنید. در بازی Boom Beach شما تعدادی قایق و سرباز را در اختیار دارید. با استفاده از مهمات و نیروها و قایق هایی که دارید باید دشمنانی را که جزیره تسخیر کرده اند را از بین ببرید. با ارتقا خود می توانید با گذر زمان لشکر خود را بزرگ تر کنید. همچنین می توانید سلاح ها و اعضا لشکرتان را ارتقا دهید.

از ویژگی های این بازی:1_دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی 2_بازی در دنیایی پر از گنجینه های مختلف و دشمنان فراروان 3_نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع ان ها 4_کاوش مجمع الجزایر بزرگ گرمسیری و کشف قدرت مرموز از کریستال زندگی و…

اگر شماهم علاقه به دسته بازی های استراتژیک جزیره ای دارید! می توانید بازی Boom Beach را در فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Boom Beach
بازی Boom Beach توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. سلام پرایوت سرور کجاست؟

    1. میشه سئوالم رو پاسخ بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *