خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی بازی آشپزی – همبرگر دخترانه جدید مود اندروید

دانلود بازی بازی آشپزی – همبرگر دخترانه جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Cooking Team: Restaurant Games
  • آپدیت
  • نسخه 9.3.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه 9.3.0 بازی اشپزی جذاب،همبرگر دخترانه در فراروید!

معرفی بازی: یک بازی اشپزی دخترانه متفاوت تر از بقیه بازی های اشپزی را برای شما اورده ایم.همبرگر دخترانه یک بازی اشپزی با ایتم های مختلف برای دخترخانوم ها است. در این بازی شما باید به سر اشپز راجر کمک کنید تا رستوران خود را دیزاین و افتتاح کند. امتیاز به دست اورده این بازی از گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

در این بازی شما یک بازی آشپزی باورنکردنی با سطوح مختلف را پشت سر خواهید گذاشت. شما باید به به سرآشپز راجر کمک کنید تا رستوران جدیدی را که از کودکی رویای آن را داشت تزئین و باز کند. در این بازی شما علاوه بر تزئین باید در پخت و پز غذا به راجر کمک کنید. شما در بازی همبرگر دخترانه غذاهای متنوعی را باید برای مشتریان سرو کنید. در این بازی باید فسفودهای متنوع و خشمزه را برای مشتریان اماه کنید. به این صورت که شما در پشت میز هستید و مشتریان سفارش خود را می دهند و در مدت زمان مشخص باید سفارشششان را تحویل دهید و در ازا ان پول خود را بگیرید. شما با پول هایی که به دست می اورید می توانید رستوران خود را ارتقا دهید و دیزائین جذابی برای جلب مشتری کنید.

شما می توانید،دکوراسیون رستوران، اشیاء آشپزی و .. را می توانید بازسازی را که دوست دارید را انتخاب کنید. همچنین ممکن است که، ماموریت های جدید روزانه را دریافت کنیدکه،با تکمیل کردن انها جوایز عظیمی دریافت می کنید. شما در این بازی با شخصیت های زیبا با داستان های عالی آشنا شوید که شما را در طول این بازی رستوران راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید و تجارت آشپزی خود را باز کنید.

بنابراین شما که دوستدار اشپزی و رستوران داری هستید، این بازی برای شما ساخته است که هرچه سریع تر بازی همبرگر دخترانه از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

Cooking Team: Restaurant Games
بازی Cooking Team: Restaurant Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *