خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی Cat Snack Bar (کافه گربه) – جدید مود اندروید

دانلود بازی Cat Snack Bar (کافه گربه) – جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Cat Snack Bar
  • رای: 104
  • نظر: 4
محبوبیت 89% 89%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Cat Snack Bar  اندرویدی ها در فراروید!

معرفی بازی : کافه گربه یک بازی باحال و در عین حال بسیار سرگرم کننده است. بازی از استودیوی بازیسازیه Runaway است که برای گوشی موبایل اندرویدی ها منتشر کرده اند. در این بازی شما صاحب کافه گربه ها هستید و از گربه ها نگهداری میکنید. امتیاز به دست اوررده بازی Cat Snack Bar در گوگل پلی 4.8 از 5 امتیاز است.

شما در بازی Cat Snack Bar در نقش صاحب کافه گربه ها هستید و باید خود را با گربه ها صمیمی کنید. باید بتواید شخصیت تمام گربه ها را بشناسید تا به مشتریانتان کمک کنید. در کافه شما طیف زیادی از گربه های متفاوت با شخصیت و احساسات متفاوت وجود دارد. شما باید بتوانید خود را با گربه ها منطبق کنید و با انها خو بگیرید. همچنین، باید تلاش کنید کافه خود را محیطی زیبا ارام نگه دارید و کافه تان را شخصی سازی کنید. در  بازی  Cat Snack Bar شما با گربه های متفاوتی رو به رو خواهید شد و عاشق گربه ها می شوید. گربه ها حیواناتی بی ازار و ارام هستند. اما در کنار ارام بودنشان ،بعضی از گربه ها بازیگوش و غرغرو هستند. اما اکثر گربه ها مانند خرس های تنبل هستند و فقط در گوشه ای خواب هستند.

یکی از گربه هایی که از اول در کافه وجود داشت، بن چان است. بن چای یک گربه با احساس که همیشه در حال چرت زدن است. این بازی نوعی از عادی سازی داشتن حیوان خانگی را به نمایش گذاشته است.

اگر شما هم به حیوانات و سرپرستی ان ها مخصوص بچه گربه ها علاقه دارید!پیشنهاد من به شما نصب بازی Cat Snack Bar است. شما با نصب این بازی وارد دنیای کربه ها خواهید شد و تجربه یک بازی باحال و فانتزی را خواهید داشت. شما می توانید این بازی فانتزی را از سایت فراروید در نسخه اصلی +نسخه مود به صورت رایگان دانلود کنید.

Cat Snack Bar
بازی Cat Snack Bar توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات