خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Fishdom ‏جدید مود اندروید

دانلود بازی Fishdom ‏جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Fishdom ‏
  • آپدیت
  • نسخه 6.92.0
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 57% 57%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 6.92.0 بازی پازلی Fishdom  در فراروید!

معرفی بازی : بازی امپراطوری ماهی ها بازی خیلی محبوب و سرگرم کننده است. این بازی در دسته و سبک بازی های پازلی است. این بازی خفن را   استودیوی بازیسازی PLAYRIX GAMES برای اندرویدی ها منتشر کرده است. شما با این بازی به اعماق دریا سوار میکنید و تجربه های جالبی به دست می اورید. بازی Fishdom از گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5 را به دست اورده است.

درباره بازی :بازی Fishdom یک بازی کژوال است. یک نفس عمیق بکشید و خود را به دست  اب بسپارید. خود را به سه گیم پلی منحصر به فرد به چالش بکشید. شما در اعماق اب ها باید مخزن های اب را تزیین کنید تا یک خانه ای گرم و نرم برای ماهی ها و  خود بسازید. شما باید به ماهی هایی که گرسنه هستند غذا دهید و با انها بازی کنید. همچنین شما باید بتوانید مواظب ماهی ها باشید تا با یکدیگر برخورد نکنند و بتوانند در کنار هم با اسایش  و ارامش زندگی کنند. بازی یک گیم پلی منحصر به فرد است. همچنین صدا گذاری و گرافیک بسیار عالی بازی قابل توجه است. فضای بازی بسیار کارتونی و رنگ رنگی است. بازی Fishdom در  صدها مراحل چالشی و دارای مراحل MATCH-3 است. یکی از ویژگی خفن بازی استفاده از ماسک غواص است که با استفاده از ان گرافیک شگفت انگیز زیر دریا را ببینیدو لذت ببرید. این بازی مخصوص سنین کودکان است و می تواند یک سرگرمی خوب باشد. علاوه بر سرگرمی باعث تقویت ذهن و افزایش اگاهیشان میشود.

 

جمع بندی: Fishdom یک بازی جالب و سرگرم کننده در اعماق اب است. شما در اعماق  اب ها مسئولیت هایی را دارید و باید پازل های را بسازید. یک بازی خوب و  با کیفیت برای تقویت ذهن کودکان شما است. بازی را به صورت رایگان از سایت فراروید دریافت کنید.

Fishdom ‏
بازی Fishdom ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *