خانه » بازی » ماجراجویی » Grand Hotel Mania – بازی ماجراجویی عشق هتل داری اندروید + مود

Grand Hotel Mania – بازی ماجراجویی عشق هتل داری اندروید + مود

آپدیترایگان
Grand Hotel Mania: Hotel games ‏
  • آپدیت
  • نسخه 4.1.1.3
  • اندروید 5.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی شبیه ساز Grand Hotel Mania برای اندروید

Grand Hotel _ماجراجویی عشق هتل! عنوان یک بازی شبیه ساز بسیار جذاب که، توسط  استودیوی DeusCraft برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی باید بتوانید نیازهای تعداد زیادی از مهمانان هتل را براورده کنید. بازی ژانر  ماجراجویی دارد و بسیار  ساده است و دشواری، پیچیدگی ندارد. در بازی با چالش های متفاوتی رو به رو می شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.1 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی گراند هتل به این صورت است که،همه اتفاق ها و خود  بازی  اصلی در هتل منیا  اتفاق می افتتد. درون هتل علاوه بر  خود تو و بسیار دیگر از مهمانداران،دو مهماندار به نام های تد و مانیکا هستند. باید به تد و مانیکا کمک کنیم تا کارهای هتل را  یاد بگیرند و به خوبی نیاز های مهمان هایی که در هتل اقامت دارند را  انجام دهند. باید بتوانیم رضایت مهمان ها را با انجام  دادن نیاز  هایشان در  اسرع وقت را به دست اوریم. ما باید بسیار در انجام امور و کارهای خود محتاط باشیم زیرا که،با انجام  یک اشتباه باعث تداخل و بهم ریختگی همه کارها می شود. از لحاظ اموزش و انجام بازی نگرانی نداشته  باشید  با  ورود  به  بازی  همه اموزش ها و کارهای شما را بهتان اموزش و توضیح می دهد.

مهمان های هتل از سراسر نقاط  دنیا برای  تفریح، کار، بیرینس و دلایل.. در هتل اقامت دارند. همچنین انتظار دارند که وقتی  درخواست  نوشیدنی، غذا و  یا… را دارند سریعا در وقت مشخص شده به دستشان(مهمان  ها)  برسد. اگر بتوانیم  سرعت  عمل بالایی داشته باشیم و بتوانیم کارهای خود را به درستی  انجام  دهیم، وقتی که مهمان ها قصد رفتن دارد،برای تشکر به ما سکه و یا لایک می دهند. به هر مقداری که از ما رضایت داشته باشند. وقتی که هر مهمان از هتل می روند سریعا باید به  اتاق برویم و  اتاق  را مرتب و اماده کنیم برای مهمان های بعدی هتل. این بازی برای سرگرمی و گذراندن وقت بسیار عالی  است. یک سبک بازی متنوعی در این سایر بازی ها است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را فراروید  دانلود کنند.

Grand Hotel Mania: Hotel games ‏
بازی Grand Hotel Mania: Hotel games ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *