خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Major Mayhem v14 _بازی اکشن “ضرب و شتم” اندروید+مود

دانلود بازی Major Mayhem v14 _بازی اکشن “ضرب و شتم” اندروید+مود

آپدیت
Major Mayhem ‏
  • آپدیت
  • نسخه 14
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Major Mayhem ‏Major Mayhem ‏Major Mayhem ‏Major Mayhem ‏

دانلود بازی جذاب Major Mayhem v14 برای اندروید

Major Mayhem _ضرب و شتم ! عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیزی از استودیوی بازیسازی Adult  swim  gamed  برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید به دوست خود که، در دام دشمن  افتاده و گرفتار است،کمک کنید. شما در  مسیر نجات دوستتان با چالش هایی رو به رو میشوید که، با به کار گیری قدرت و سلاح تان باید موفق شوید. امتیاز  بازی در گوگل  پلی اکنون 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی پرطرفدار باید در بین مسیر برای نجات دوستتان،با دشمنان زیادی در هر مرحله رو به رو میشوید. باید با استفاده از  سلاح و قدرتی که دارید،ان ها را نابود کنید. در بازی سرعت العمل شما نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در برنده  شدن   شما  است. از ابتدا بازی به صورت اکشن و خشن شروع میشود و درگیر جنگ با دشمنان میشوید. بازی شامل 45 مرحله است. هر  مرحله مدت زمان کوتاهی دارد. اگر در طول بازی بیشتر تلاش کنید و اچیومنت را  به دست اورید جزو  کاربرانی میشوید که،  اچیومنت را ب دست اورده اید . برای به دست اوردن اچیومنت به شما ماموریت هایی در هر مرحله داده میشود.

در بازی باید حواستان جمع باشد، دشمنان در همه جا هستند. در علفزارها، ممکن است دشمنان ظاهر شوند که می توانید   به راحتی به ان ها حمله کنید. دشمنان در خانه ها، هم ممکن است پیدا شوند و فقط سر خود را نشان دهند که با هدف گیری درست میتوانید ان ها را بکشید. بهترین زمان برای حمله کردن به دشمنان وقتی است که،مسیر حمله شان را  بدانید. در بعضی از اوقات برای کشتن دشمنان نیاز به چند گلوله دارید و در بعضی از مواقع فقط با یک تیر کار تمام میشود. در بازی سلاح های  متفاوتی موجود است. این بازی را به علاقمندان این سبک از بازی های اکشن و چالشی پیشنهاد میکنیم. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Major Mayhem ‏
بازی Major Mayhem ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *