خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Crazy Chef: Cooking Restaurant _”آشپز دیوانه”‏ جدید مود+ اندروید

دانلود بازی Crazy Chef: Cooking Restaurant _”آشپز دیوانه”‏ جدید مود+ اندروید

آپدیترایگان
Crazy Chef: Cooking Restaurant ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.84
  • اندروید 4.4
  • دسته
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Crazy Chef: Cooking Restaurant برای اندروید

Crazy Chef _بازی شبیه ساز آشپزی! بازی سر اشپز دیوانه یکی دیگر از بازی های خفن در دسته بازی های شبیه ساز  رستورانی است. این دسته از بازی های رستورانی طرفداران  بسیار زیادی دارد. به مانند سایر بازی های رستورانی است که مشتریان در پشت میز سفارش های خود را  به سراشپز می دهند. بازی سراشپز  دیوانه توسط  استودیوی هنگ کنگی برای سیستم عامل اندروید می باشد. همچنین در  گوگل  پلی توانسته امتیاز 4.8 را  از 5.0  به دست اورد  و  جزو پر دانلود ترین دسته بازی های رستورانی باشد.

همانطور که از نامش ( Crazy Chef) مشخص است،شما در نقش یک اشپز دیوانه در پشت میز هستید و از مشتریان خود  سفارش هایشان را،تحویل  گیرید. پس از تحویل سفارش های مشتری شما به چالش تند و سریع پخت،غذاها دعوت میشوید. در ابتدا بازی مشتری ها کم بوده و خیلی میتوانید سفارش هایشان را اماده کنید.  به مرور  زمان کم کم با گذشت  از  هر برد شما در بازی،مشتری ها بیشتر و بیشتر می شوند. ممکن است هر مشتری یک یا چند سفارش  متنوع،  از  انواع  غذاهاییی را که شما طبخ میکنید را سفارش دهد. بنابراین،باید سرعت و عکس العمل بالایی را داشته باشید. شما در هر  کنش خود یک واکنشی را دریافت میکنید. مثلا اگر غذاهای شما روی اجاق بماند،به دلیل حواس پرتی شما  غذاها  میسوزد  و  از شما امتیاز و سکه کم میشود.

همچنین با پیروزی و رضایت مندی مشتریان از غذاهایتان امتیاز و سکه دریافت میکنید که، این سکه و امتیاز ها را می توان   صرف خرج و خرید،وسایل آشپزخانه و دکوراسیون رستوران خود کنید. به بحث جذاب و زیبای گرافیکی و رنگ رنگی بازی که برسیم میتوان گفت که رستوران با فضای کارتونی و بسیار شاد را در اختیار داریم. بازی  سر اشپز دیوانه یکی از بهترین ها در سبک بازی های رستورانی است که بسیار پر دانلود و پر مخاطب بوده است. اکنون می توانید نسخه اصلی و مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Crazy Chef: Cooking Restaurant ‏
بازی Crazy Chef: Cooking Restaurant ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *