خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » Workout for Women: Fit at Home – برنامه فیتنس بانوان برای اندروید

Workout for Women: Fit at Home – برنامه فیتنس بانوان برای اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Workout for Women: Fit at Home
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Workout for Women: Fit at HomeWorkout for Women: Fit at HomeWorkout for Women: Fit at HomeWorkout for Women: Fit at Home

دانلود برناکه ورزشی Workout for Women: Fit at Home برای اندروید

Workout for Women: Fit at Home _ فیتنس بانوان! عنوان یک برنامه بسیار کاربردی برای رسیدن به تناسب اندام اگر  شما هم وقت و هزینه باشگاه رفتن را ندارید، اپ  ورزش بانوان مخصوص شما بانوان برای رسیدن به اندام دلخواه شما طراحی شده است. این اپ یکی از بهترین و کامل ترین اپلیکیشن ورزش درخانه است که،شما با توجه به توانایی خود و تجهیزاتی که  دارید،ورزش ها را انجام میدهید. امتیاز به دست اورده این برنامه در  گوگل  پلی اکنون امتیاز  4.9 از 5.0 امتیاز می باشد.

این اپ ورزش بانوان یکی از دقیق ترین و کامل ترین اپ های ورزشی است. در این اپ شما میتوانید،کاهش وزن و چربی سوزی  شدید و سخت را تجربه کنید و به اندام ایده آل خود برسید. اگر قصد شما عضله سازی یا  افزایش وزن را دارید،برا شما هم که به دنبال عضله سازی هستید،ورزش های مخصوصی وجود دارد. این برنامه،تمرین های ورزشی متنوعی مانند هوازی و قدرتی  و… را به طور کامل در خود دارد. علاوه بر آن این برنامه قابلین این را دارد که،روی گزینه قسمت دلخواه متمرکز کلیک کنید و فقط ورزش های ان قسمت از بدن را برای شما بالا میاورد. نمونه ای دیگر از این برنامه وجود دارد که مخصوص آقایان به عنوان Home Workout – No Equipment می باشد که برای آقایان پیشنهاد می شود.

در قسمتی دیگر شما می توانید مشخص کنید که اگر تجهیزات یا ابزار ورزشی مانند، دمبل،  کش، و… را  در خانه دارید، ورزش های مخصوص  با دمبل  را انتخاب کنید تا برایتان نمایش بدهد. اگر هم هیچ تجهیزاتی ندارید،ورزش هایی که هوازی و  با قدرت بدن هستند برای شما مناسب است. یکی از ویژگی های خوب برنامه ورزش بانوان این است که، ویدئو  اصلاح حرکت را دارد. یعنی  اگر شما حرکتی را درست متوجه نشدید،در قسمت اصلاح حرکات می توانید درست ان را بینید. خیلی از اپشن ها ویژگی های خوب به مانند،تغییرات طی هرچند مدت،مراقبت از خود، پیگیری پیشرفت شما و یا… را دارد که، شما با نصب این برنامه میتوانید از ان ها استفاده کنید. اگر به دنیال تناسب اندام در خانه هستید،نسخه اصلی این برنامه را از فراروید دانلود کنید.

تبلیغات
Workout for Women: Fit at Home
برنامه Workout for Women: Fit at Home توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *