خانه » بازی » اکشن » Special Forces Group – بازی تفنگی اول شخص “نیروهای ویژه ۲” اندروید + مود + دیتا

Special Forces Group – بازی تفنگی اول شخص “نیروهای ویژه ۲” اندروید + مود + دیتا

آپدیتآنلاینرایگان
Special Forces Group 2 ‏
  • آپدیت
  • نسخه 4.2.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

Special Forces Group 2 ‏Special Forces Group 2 ‏Special Forces Group 2 ‏Special Forces Group 2 ‏

دانلود بازی اکشن Special Forces Group 2 برای اندروید

Special Forces Group 2 _ نیروهای ویژه2! عنوان یک بازی زیبا و فوق العاده اکشن، تفنگی و سرگرم کننده می باشد. این بازی  توسط، استودیو بازی سازی Forg Gemes برای سیستم عامل اندروید است. در این بازی شما می توانید به صورت تک نفره یا گروهی به بازی بپردازید. بازی دارای 5 حالت است که،میتوانید از 5 حالت یکی را انتخاب کنید و خود یا گروهتان را به چالش بکشید. هدف بازی مخصوص مولتی پلیرها بوده، که با اتصال وای فای گوشی هارا بهم وصل کرده و بدون هیچ هزینه ای یه گیم عالی را داشته باشند. امتیاز به دست اورده این بازی جذاب در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی نیرو های ویژه2 شما به صورت تک نفره می توانید بازی کنید و خودتان را به چالش بکشید. همچنین میتوانید فرمانده باشید و تیمی را تشکیل دهید،که 5 نیروی ویژه دارد و باید ان هارا هدایت و کنترل کنید تا توریست هارا از بین ببرید. سلاح یا همان اسلحه هایی که در بازی وجود دارد، بسیار متنوع هستند. شما امکان انتخاب از بین مسلسل، سلاح های خودکار، دوربین دار، شاتگان، هفت تیر و نارنجک  را به همراه چند سلاح دیگر را دارید.

برای اینکه بتوانید خوب بازی کنید و برنده بازی شوید باید،روی نقشه در هنگام ماموریت استراتژی داشته باشید و سلاح های خودرا در زمان و مکان درست استفاده کنید. مثلا مسلسل را وقتی که دشمنان زیاد است را باید به کار ببرید. این بازی هوش و قابلیت رهبری تیم شما را به به چالش میکشد چون با کمی حواس پرتی و بی دقتی با مرگ همه اعضا روبه رو میشوید و در نتیجه شکست می خورید

این بازی به صورت کلی شامل یک بازی اکشن و تفنگی خوب و پرطرفدار است که هم به صورت انلاین و افلاین است. شما میتوانید با دوستان خود به صورت تیمی بازی کنید. در بازی نقشه ها و مکان های متنوعی وجود دارد که، شما از بازی خسته نخواهد شد. اکنون می توانید نسخه اصلی به همراه مود بازی را از فراروید دانلود کنید.

Special Forces Group 2 ‏
بازی Special Forces Group 2 ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *