خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی جهان باز ماینکرافت – Minecraft مود بینهایت اندروید

دانلود بازی جهان باز ماینکرافت – Minecraft مود بینهایت اندروید

آپدیترایگان
Minecraft
  • آپدیت
  • نسخه 1.20.30.22
  • اندروید 0.5
  • دسته /
  • قیمت 7.49
  • رای: 97
  • نظر: 4
محبوبیت 93% 93%

اسکرین شات ها

نسخه جدید بازی جذاب ماینکرافت مود فراروید!

Minecraft :یکی از بازی های خلاقانه که توانسته یک پدیده ای بزرگ را به وجود بیاورد، بازی Minecraft است، که تلفظ صحیح و دقیق آن ماینکِرَفت است. در این بازی شما باید با ذهن خلاقانه ای که دارید، یک دنیای رویایی که در ذهن خودتان است را بسازید. در این بازی تنها محدودیت شما خلاقیت شما در ساخت دنیای رویایی تان است که، بدون انتها و پایان است. این بازی در گوگل پلی توانسته امتیاز 4.6 را از 5 کسب کند.

دربارهMinecraf t : ماینکرافت بر پایه ذهن و خلاقیت شما ساخته شده است. شما با استفاده از خلاقیت خود جهانی را برپایه قوانین، اصول و به  طراحی خود، میسازید. بازی Minecraft دو مود اصلی دارد: مود خلاقانه (Creative) و مود بقا (Survival). مود خلاقانه همه منابع و چیزهایی که در اختیار شما گذاشته شده ، نامحدود است، و تمام تمرکز و خلاقیت روی ساخت و ساز است.

مود دیگر که مود بقا است، باید برای به دست اوردن منابع تلاش و جستجو کنید و در طی جستجو شما به دنبال منابع جان شما، در خطر است. این مود دست شما را در ساخت و ساز به مانند مود خلاقانه باز گذاشته اما، شما همواره باید مراقب گرسنگی و نوار سلامتی شخصیت خود باشید. در این مود شما به موانع و مبارزه با  اژدها برخورد  میکنید، و پایان بندی هم در نظر گرفته شده که، با شکست اژدها به ان خواهید رسید.

بازی ماینکرافت  یک بازی احتماعی است که، شما میتوانید چیزهایی که خلق کرده اید را با دیگران به اشتراک بگذارید. امکان استفاده از طراحی های دیگران هم وجود دارد. نقشه و اسکین های مختلف همه در کنار شما هستند تا دنیای خلاقانه رویایی خود را بسازید.

جمع بندی : بازی Minecraft برای تقویت و  خلاق شدن ذهن کمک بسیاری میکند. باعث ایجاد ایده و فضا سازی ذهنی میشود. این بازی به صورت انلاین و افلاین است. طرفداران زیادی چه در ایران و چه در خارج از ایران داشته است. فضای تخیلی و انواع متفاوت از منابع جدید و اسکین ها، نقشه هارا به صورت کامل در خود گنجانده است که، توانسته یک بازی کامل در دسته و سبک بازی های خود موفق باشد. شما میتوانید نسخه جدید بازی ماینکرافت را به همراه نسخه مود شده آن بصورت مستقیم از سایت فراروید دانلود کنید.

Minecraft
بازی Minecraft توسط سپر امنیتی تایید شده