خانه » بازی » دانلود بازی Fun Race 3D به همراه نسخه مود برای اندروید

دانلود بازی Fun Race 3D به همراه نسخه مود برای اندروید

جدیدرایگان
Fun Race 3D
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.6
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 14
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Fun Race 3DFun Race 3DFun Race 3DFun Race 3D

دانلود نسخه جدید بازی Fun Race 3D به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.9.6 به همراه نسخه مود شده در سایت قرار گرفت!

از توپ هایی که به مسیرتان پرتاب می شوند گرفته تا عبور از زیپ لاین و چکش های سنگین، تمام موانع بازی Fun Race 3D در نوع خودشان جالب هستند و چالش خوبی را تا انتهای خط پایان به وجود می آورند. معمولاً عبور کردن از موانع کار دشواری نیست اما نیازمند دقت و زمانبندی مناسب است. همچنین، بعد از اینکه نتوانستید از مانعی عبور کنید، و مثلا با یک دستکش غول پیکر به دریا پرتاب شدید، دوباره به بازی بر می گردید و مسابقه را از همانجایی که بودید از سر خواهید گرفت. به این ترتیب مراحل بازی حس رقابتی خودشان را حفظ می کنند و در عین حال هم باعث نمی شوند حس کنید برای هر مرحله و هر اشتباه تنبیه می شوید.

در حالی که هر مرحله از بازی معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه به طول می انجامد، در عین حال تنوع و گوناگونی و عمق محتوایی آنها قابل ستایش است. علاوه بر این، مراحل بازی خاصیت اعتیاد آور بودن و ارزش تکرار پذیری بالایی را در خودشان دارند. صرف نظر از تعداد باخت ها، هرچه بیشتر به عمق بازی وارد می شوید بیشتر دلتان می خواهد به بازی برگردید و بازی کردن را ادامه دهید. این عامل یکی از مهمترین عوامل برای یک بازی رایگان است که متاسفانه امروزه در میان سیل عظیم بازی های موبایلی مارکت اندروید به ندرت یافت می شود. خوشبختانه این موضوع اصلاً در مورد Fun Race 3D صدق نمی کند و دقیقاً برعکس آن، ساعت ها گیم پلی درگیر کننده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کنترل ها در این بازی بسیار ساده طراحی شده اند و کنترل کاراکتر اصلی به سادگی گذاشتن انگشت تان روی صفحه نمایش و اینطرف و آنطرف کشیدن آن خواهد بود. این باعث می شود Fun Race 3D مناسب برای تمام گیمر ها در رده های سنی مختلف باشد. روی هم رفته می توانیم نمره خوبی برای این بازی در نظر بگیریم. ده ها ویژگی مثبت در این بازی وجود دارد که به محض ورود به بازی و در همان مراحل ابتدایی خودشان را نشان می دهند و ویژگی هایی که در این مطلب اشاره شد تنها بخش کوچکی از این بازی فوق العاده است.

Fun Race 3D توانسته امتیاز 4.4 از 5.0 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد و تیم  فراروید قصد دارد این بازی را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در انتهای همین مطلب می توانید این بازی را به همراه نسخه مود شده اش از سرور های ما دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

 دانلود بازی Fun Race 3D به همراه نسخه مود

Fun Race 3D
بازی Fun Race 3D توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *