خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی جورچین و عاشقانه طراح باشی: عشق آذین جدید مود با سکه بینهایت

دانلود بازی جورچین و عاشقانه طراح باشی: عشق آذین جدید مود با سکه بینهایت

آپدیترایگان
طراح باشی
  • آپدیت
  • نسخه 1.45
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 83
  • نظر: 3
محبوبیت 83% 83%

اسکرین شات ها

طراح باشیطراح باشیطراح باشیطراح باشی

دانلود نسخه جدید بازی طراح باشی به همراه نسخه مود با سکه بینهایت

هم اکنون نسخه 1.45 به همراه نسخه مود اختصاصی فراروید!

بازی جذاب و سرگرم کننده و دوست داشتنی «طراح باشی: عشق اذین» یک بازی در سبک جورچینی, تفننی و عاشقانه  قرار دارد این بازی توسط استودیو گاراژ گیمز ساخته و منتشر شده است تقریبا میتوان گفت این بازی شبیه به بازی گلمراد است و در رابطه با معماری و جورچین است. بازی های جورچین با وجود اینکه ساده هستند بسیار سرگرم کننده و پر طرفدار هستند. شما در این بازی با کمک آذین و مسعود باید روی پروژه هایی که میگیرید کار کنید و هزینه هایی که برای ازدواجشان نیاز است را جمع اوری کنید. این پروژه ها دکوراسیون داخلی خانه های لوکسی از مشتری ها هستند که شامل پنت هاوس و ویلا های بزرگ، اپارتمان های لاکچری و خانه و ویلاهای قدیمی میباشند. فراروید این بازی را برای کودکان پیشنهاد نمیکند چرا که داستان این بازی مختص بزرگسالان طراحی شده است.

بازی طراح باشی یک بازی مرتبط با معماری (دکوراسیون داخلی) است که همچنان داستان عشق اذین و مسعود را روایت میکند انها در دانشگاه همکلاسی بوده اند و رشته مشترکی داشته اند. اذین و مسعود عاشق یکدیگر شده اند و حالا دوست شده اند و قصد ازدواج دارند انها قبل ازدواج باید شرط های پدر اذین را براورده کننده و اینکار برای انها هزینه هایی را برداشته است پس ان دو باید قبل ازدواج پروژه های معماری مختلفی را بگیرند و هزینه های ازدواجشان را جمع اوری کنند. شما در این بازی شاهد عشق پر پیچ و خم این زوج هستید و باید به اذین و مسعود در دکوراسیون و بازسازی خانه ها کمک کنید سلیقه خود را در کار بزارید همچنین در کنار دکوراسیون خانه ها میتوانید جورچین هم بازی کنید و برای خرید وسیله های خانه پول جمع کنید هرچند که این بازی مود شده است و شما نیازی به پول ندارید.

بازی طراح باشی یک بازی افلاین است و نیازی به دیتا ندارد و شما هروقت و هرکجا که دلتان خواست میتوانید با این بازی خود را سرگرم کنید. 🚫 تاکید میکنم؛ این بازی مناسب کودکان نیست و دارای بد اموزی های زیادی برای کودکان است و مختص بزرگسالان طراحی شده است. علاوه بر این بازی میتوایند به بازی گلمراد هم سر بزنید. هم اکنون میتوایند این بازی بسیار زیبا را به همراه نسخه مود شده آن از وبسایت فراروید دانلود کنید.

نسخه مود بازی طراح باشی | Tarah Bashi

طراح باشی
بازی طراح باشی توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات