خانه » بازی » معمولی » Good Pizza, Great Pizza – دانلود بازی شبیه‌ساز فست‌ فود‌ خوب + مود

Good Pizza, Great Pizza – دانلود بازی شبیه‌ساز فست‌ فود‌ خوب + مود

جدیدرایگان
Good Pizza, Great Pizza
  • آپدیت
  • نسخه 4.28.0
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 15
  • نظر: 0
محبوبیت 93% 93%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Good Pizza, Great Pizza جدید به همراه مود

هم اکنون نسخه  4.10.1.1 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

Good Pizza – همانطور که از نام آن پیداست، پیتزای خوب، پیتزای عالی؛ همه شما می دانید که این بازی کاملاً متعلق به غذا و نوشیدنی است. در این بازی شما صاحب فروشگاه های پیتزا فروشی مختلف هستید که در آن باید تمام مدیریت های مربوط به پرسنل، سرمایه، تجهیزات، سود، زیان، هزینه، درآمد و همه چیز را بر عهده بگیرید، درست مانند مالک واقعی در این دنیا. همه آنها. این بازی مشتریان زیادی را در خود جای داده است و با توجه به نیاز مشتری باید با انجام سفارشات آنها نیازهای آنها را برآورده کنید. بازی ها مشتریان زیادی دارند و شما صاحب فروشگاه هستید.

مشتریان محصولات مختلفی را از فروشگاه ها سفارش می دهند و شما باید آنها را انجام دهید. در فروشگاه شما اقلام مختلفی مانند کیک چاکو لاوا، پیتزا با انواع مختلف مانند پیتزا پنیر، پیتزا پیاز، و انواع کیک و نوشیدنی وجود دارد. ابتدا بازی شروع بازی، مشتریان طبق میل خود در فروشگاه شما سفارش می دهند.شما سفارش را می پذیرید و زمان مناسبی را که برای پخت و پز نیاز دارید به مشتری می دهید. در نهایت شما به مشتریان تحویل می دهید. به همین سادگی است که یک صاحب رستوران هنگام بازدید از هتل ها یا رستوران های دنیای واقعی سفارش می دهد. پیتزا وب، پیتزا عالی یک بازی لذت بخش برای آن دسته از گیمرهایی است که اهل غذا هستند و مهارت مدیریت را دارند.

پیتزا خوب، پیتزا عالی گیم پلی برای بچه ها است. با این حال، محتوایی که با انجام بازی به دست می‌آورید برای بزرگسالان مفید است. زیرا در دنیای امروز، همه چیز و همه با تجارت مرتبط هستند. باید مدیریت کنند که آیا این وظیفه زندگی روزمره است یا زندگی تجاری. برای بازی ما، به مهارت خاصی نیاز ندارید. معمولاً بدون زحمت است، اما وقتی با انجام وظایف به سطح بالاتری می‌رسید. یک مهارت مدیریتی در درون شما ایجاد می‌شود که به شما در مدیریت کسب‌وکارتان کمک می‌کند.

دانلود بازی Good Pizza, Great Pizza جدید به همراه مود

Good Pizza, Great Pizza
بازی Good Pizza, Great Pizza توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *