خانه » بازی » شبیه سازی » دانلود بازی House Flipper: Home Design جدید به همراه مود

دانلود بازی House Flipper: Home Design جدید به همراه مود

جدیدرایگان
House Flipper: Home Design
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 26
  • نظر: 3
محبوبیت 73% 73%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید House Flipper به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 1.7.4 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

آیا تا به حال به خانه کسی رفته‌اید و با خود فکر کرده‌اید، “شرط می‌بندم که می‌توانم این مکان را بسیار زیبا درست کنم؟” یا، یک به اصطلاح طراح داخلی وحشتناک را تماشا کرده اید که کاملاً محیطی را قصاب می کند که می توانستید در آن خیلی بهتر عمل کنید؟ اگر چنین است، خوشحالیم که House Flipper، جدیدترین شوق در تجارت بازی بازسازی خانه را ارائه می دهیم.

برخلاف بازی‌های معمولی «نوسازی» که آنقدر سخت هستند که به محض قرار گرفتن روی تلفنتان آن‌ها را حذف نصب می‌کنید، این جایگزین دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که حتی ممکن است به تکمیل دوره طراحی داخلی فکر کنید. چه اینقدر سرمایه گذاری کرده باشید یا نه، ما مطمئن هستیم که  House Flipper یک بازی عالی برای همه کسانی است که چالش را دوست دارند. در هر کجا که هستید یک طراح ماهر باشید زیرا این برنامه صبورانه در جیب شما منتظر می ماند تا زمانی که برای نشان دادن مهارت های استثنایی خود آماده شوید. اینجاست که چرا باید به آن فرصت بدهید:

بازی با باز کردن یک کسب‌وکار جدید شروع می‌شود، بنابراین متقاعد کردن فروشندگان بالقوه که می‌توانید خانه‌شان را برگردانید، سخت خواهد بود. هرچه بیشتر پیشرفت کنید، چرخاندن خانه‌ها، گرفتن امتیازهای بالا و استفاده از همه موارد قفل نشده‌ای که قبلاً میوه‌های ممنوعه بودند، آسان‌تر می‌شود.آیا یادتان هست که گفتیم این بازی همه چیز است به جز تاریک؟ بله منظورمان این بود.در مورد گیم پلی، ما بیشتر از ترکیب 60 فریم بر ثانیه آن راضی هستیم. همه چیز در House Flipper به آرامی اجرا می شود، به خصوص کنترل ها. سازندگان چند رابط تعاملی و بصری را کنار هم قرار داده اند، بنابراین هر زمان که بخواهید آن را دریافت کنید، همه چیز در دسترس است.

دانلود بازی House Flipper: Home Design جدید به همراه مود

House Flipper: Home Design
بازی House Flipper: Home Design توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. چرا مود نیست خب😭

    1. هست هست 🦦

  2. خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *