خانه » بازی » آرکید » دانلود بازی Block Craft 3ِD:Building Game جدید به همراه مود

دانلود بازی Block Craft 3ِD:Building Game جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Block Craft 3D:Building Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.17.10
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 24
  • نظر: 0
محبوبیت 54% 54%

اسکرین شات ها

 دانلود نسخه جدید Block Craft 3D به همراه نسخه مود

هم اکنون نسخه 2.14.13 به همراه نسخه مود در فراروید قرار گرفت!

Block craft 3D بازی های گرافیک بلوک حاوی یک پایگاه طرفداران مربوطه هستند! بازی های فوق العاده ای مانند برجسته ترین Minecraft، Robocraft و Arc وجود دارد. شما می توانید در حین انجام این بازی های انحصاری از هر لحظه لذت ببرید، زیرا آنها بر روی دسته خاصی از گرافیک ها کار می کنند که به جز این بازی ها نمی توانید به جایی برسید. میلیاردها گیمر عاشق بازی کردن رابط Minecraft در زندگی روزمره خود هستند. علاوه بر این، امروزه می‌توانید بازی‌های Block-Graphics را مستقیماً با فناوری‌ترین ابزار – تلفن هوشمند اندرویدی، در دسترس خود بازی کنید.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید از بازی لذت ببرید و از مشکلات موجود در داخل بازی مانند تبلیغات، کمبود منابع و بسیاری موارد دیگر خلاص شوید، می‌توانید نسخه اصلاح شده ما برای این بازی Block Craft 3D MOD APK را دانلود کنید. این یک بازی اصلاح‌شده آینده‌نگر است که تمام مزایای فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌کند که نمی‌توانید در هیچ برنامه دیگری از این قبیل تجربه کنید! فقط آن را دانلود کنید و از لذت بی پایان لذت ببرید!

اگر قبلاً بازی رسمی Block Craft 3D را انجام داده اید، می توانید تعداد زیادی وقفه ایجاد شده توسط تبلیغات را درک کنید. این مزاحم ترین مانع در داخل بازی رسمی است، زیرا هیچ کس نمی تواند تبلیغات آنلاین بین بازی های تهاجمی را تحمل کند. بنابراین از پذیرش آنها خودداری کنید و با Block Craft 3D MOD APK مبارزه با تبلیغات را آغاز کنید. این یک بازی 100٪ بدون تبلیغات است و یک رابط بازی درخشان با سهولت و وقفه های صفر را به شما ارائه می دهد. آن را فورا دانلود کنید

در نهایت، شما می توانید به سادگی ضرورت این بازی را در زندگی پر استرس خود درک کنید! ا

دانلود بازی Block Craft 3ِD:Building Game جدید به همراه مود

Block Craft 3D:Building Game
بازی Block Craft 3D:Building Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *