خانه » بازی » مسابقه » دانلود بازی Car Eats Car 3 Hill Climb Race جدید به همراه مود

دانلود بازی Car Eats Car 3 Hill Climb Race جدید به همراه مود

جدیدرایگان
Car Eats Car 3 Hill Climb Race
  • آپدیت
  • نسخه 3.2.631
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 20
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه جدید Car Eats Car 3 به همراه نسخه مود 

هم اکنون نسخه 3.2.631 به همراه نسخه مود شده در فراروید عرضه شد!

بازی های مسابقه ای یکی از دسته بندی های اصلی در زرادخانه بازی هستند. اگر از علاقه مندان به بازی هستید، مطمئناً تاکنون با بازی های مسابقه ای مختلفی مواجه شده اید. با این حال، عمدتاً همه بازی ها دارای گیم پلی یکسانی برای رقابت و برنده شدن در مسابقه هستند. این بازی سنتی چیزی جدید و منحصر به فرد ندارد. خوشبختانه، امروز، این مقاله هر بازی متفاوتی را که هرگز به آن فکر نکرده‌اید، شگفت‌انگیز به شما ارائه می‌کند. چنین بازی مسابقه ای هنوز در فروشگاه Google Play وجود دارد.

ما اینجا هستیم با Car Eats Car 3 که یکی از پرطرفدارترین بازی‌های این روزها در فروشگاه Google Play است و میلیون‌ها کاربر را با امتیاز بیش از 4.5 ستاره دنبال می‌کنیم. رتبه‌بندی هرگز دروغ نمی‌گوید، و وقتی هر بازی چنین رتبه‌بندی عالی داشته باشد، به این معنی است که آن بازی قلب گیمرها را به دست آورده است. پس از داشتن این بازی، هرگز آن را از دستگاه خود حذف نخواهید کرد. هر زمان که احساس بی حوصلگی کردید، این بازی بهترین پادزهر خواهد بود که در کمترین زمان تمام خستگی شما را از بین می برد.

Car Eats Car 3 آماده است تا یک تجربه بازی هیجان انگیز را برای شما فراهم کند که تا به حال با آن برخورد نکرده اید. مسابقه در خیابان ها، پارک ها، زمین های سبز و کاخ های مختلف در یک شهر بزرگ با وسایل نقلیه قدرتمند، ماشین های پلیس و دشمنان را گیج می کند. در صورت نیاز در هر درگیری از سلاح گرم و بسیاری از سلاح های هوشمند و قدرتمند استفاده کنید. این بازی انواع مختلفی از وسایل نقلیه قدرتمند مانند “Beetle”، “تراکتور” “Harvester”، “Lambo”، “وسیله نقلیه جنگی”، “Loсomachine”، “Supercars” را ارائه می دهد که پلیس اغلب از آنها “Francopstein” یا ماشین رانندگی تانک “Tankominator” استفاده می کند.

دانلود بازی Car Eats Car 3 Hill Climb Race جدید به همراه مود

تبلیغات
Car Eats Car 3 Hill Climb Race
بازی Car Eats Car 3 Hill Climb Race توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *