خانه » برنامه » ویدیو پلیر » دانلود برنامه YouTube Premium – آخرین نسخه یوتیوب پرمیوم مود اندروید

دانلود برنامه YouTube Premium – آخرین نسخه یوتیوب پرمیوم مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
یوتیوب پریمیوم
  • رای: 184
  • نظر: 18
محبوبیت 86% 86%

اسکرین شات ها

یوتیوب پریمیومیوتیوب پریمیومیوتیوب پریمیومیوتیوب پریمیومیوتیوب پریمیوم

دانلود نسخه جدید YouTube Premium به همراه نسخه آنلاک شده

هم اکنون نسخه 19.13.35 به همراه نسخه مود (پرمیوم) در وبسایت فراروید بروزرسانی شد!

Youtube اپلیکیشنی است که به کاربران این امکان را می دهد تا ویدیوهایی را با موضوعات مختلف ارسال شده توسط سازندگان تماشا کنند و حتی می توانید این کار را انجام دهید. موضوعات زیادی مانند داغترین موزیک ویدیوها، مد، محتوای محبوب درون بازی، اخبار، زیبایی، یادگیری و موارد دیگر. شما می توانید به طور کامل در ایجاد این ویدیو شرکت کنید و محتوای مورد علاقه خود را با سایر کاربران در سراسر جهان به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Youtube یک پلتفرم سرگرمی ویروسی است و مورد توجه و استفاده بسیاری از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. اگر به دنبال یک ویدیو برای هر موضوعی هستید، وظیفه شما این است که جستجو کنید و شروع به تماشا کنید. و بر اساس علایق شما، اپلیکیشن توصیه های ویدئویی و موضوعات مورد علاقه را در صفحه اول برای شما می آورد و شما به راحتی انتخاب می کنید. اگر کانال خاصی را دوست دارید، روی دکمه اشتراک کلیک کنید. به شما کمک می کند جدیدترین ویدیوها را از سازندگان محتوای مورد علاقه خود دریافت کنید. حتی می توانید تاریخچه ویدیوهای تماشا شده و موارد دیگر را مرور کنید.

این یک پلتفرم ویدیویی بزرگ با موضوعات مختلف هیجان انگیز است که توسط کاربران در سراسر جهان ارسال شده است. از محتوای سرگرمی مانند موسیقی، بازی یا به اشتراک گذاشتن دانش در مورد آشپزی، یادگیری، زیبایی و … همه از طریق جستجوی نام موضوع توسط کاربران پیدا خواهد شد. اگر جستجوی خوبی دارید، این اپلیکیشن می تواند به یک سایت اطلاع رسانی کامل برای کاربران نیز تبدیل شود.

این برنامه بسیار محبوب در میان مردم دنیا بهترین رتبه و بیشترین دانلود را داشته است. وبسایت فراروید در تلاش است که همیشه نسخه مود این برنامه را بروزرسانی و در اختیار کاربران گرانقدر اندرویدی فارسی زبان قرار بدهد.

نسخه پرمیوم یوتیوب رایگان - YouTube premium

یوتیوب پریمیوم
برنامه یوتیوب پریمیوم توسط سپر امنیتی تایید شده

برای نسخه پرمیوم، من باب ورود به حساب حتما باید افزودنی را نصب کنید.

دانلود نسخه اصلی
154 مگابایت
دانلود نسخه پرمیوم
153 مگابایت
دانلود افزودنی پرمیوم
37 مگابایت
Show/Hide اطلاعات