خانه » بازی » دانلود بازی Live or Die: Survival

دانلود بازی Live or Die: Survival

جدیدآنلاینرایگان
Live or Die: Survival
  • آپدیت
  • نسخه 0.3.468
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • قیمت رایگان
  • رای: 18
  • نظر: 0
محبوبیت 94% 94%

اسکرین شات ها

Live or Die: SurvivalLive or Die: SurvivalLive or Die: SurvivalLive or Die: Survival

دانلود نسخه جدید بازی بقا زندگی یا مرگ به همراه نسخه مود شده

هم اکنون نسخه 0.3.468 به همراه نسخه مود از سایت فراروید قابل دانلود است.

 

Live or Die یک بازی زنده بقا با سبک کلاسیک از بالا به پایین است تا بازیکنان با شروع یک زندگی جدید بدون امید، غوطه ورتر شوند. نکته جالب در بازی، فضای معمولی یک دنیای پسا آخرالزمانی پس از تمام خطاهای انسانی است، اما منابع و ویرانه ها هنوز فراوان هستند. از آنجا، مردم باید امیدهای جدیدی را آغاز کنند و یکی از قابل اعتمادترین جوامع بازمانده را ایجاد کنند.

پس از یک دوره طولانی جنگ‌های هسته‌ای، Live or Die اکنون دنیایی وسیع و غنی از منابع را برای بازیکنان به نمایش می‌گذارد تا آن‌ها را کاوش کرده و از آن لذت ببرند. جهان شامل بسیاری از مناطق متمایز است، و هر بار که بازیکن وارد می شود، همه آنها ایجاد کاملاً تصادفی خود را دارند. بسیاری از مکان های جذاب و مرموز به طور مرتب ظاهر می شوند تا چالش ها یا تجربیات جدیدی را برای همه ایجاد کنند.

بازی از مفهوم بالا به پایین استفاده می کند، بنابراین مکانیسم حرکت یا تعامل با محیط بازیکن انعطاف پذیر و ظریف است. همچنین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بسیاری از عملیات‌ها یا اقدامات را به آرامی و به طور کامل انجام دهند، حتی بدون اینکه متوجه شوند، مخفیانه از کنار موجودات متخاصم بی‌شماری عبور کنند. با گذشت زمان، بسیاری از سلاح‌های جدید ظاهر می‌شوند و به بازیکنان پتانسیل جدیدی برای بهره‌برداری از عناصر بیشتری در حین زنده ماندن در یک دنیای خشن می‌دهند.

اگر بازیکن می‌خواهد بر تمام مشکلات Live or Die غلبه کند، باید منابعی را از محیط اطراف خود جمع‌آوری کند تا چیزهایی را توسعه دهد.

این بازی هم اکنون با بیش از یک میلیون نصب فعال در گوگل و دریافت 4.2 از 5 امتیاز از بازیهای در سبک اکشن میباشد که هم اکنون از فراروید قابل دانلود میباشد.

دانلود نسخه مود بازی Live or Die: Survival

Live or Die: Survival
بازی Live or Die: Survival توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *