خانه » بازی » شبیه سازی » Bio Inc 2.955 – بازی شبیه‌ سازی – کژوال آفلاین بیولوژی انسان اندروید + مود

Bio Inc 2.955 – بازی شبیه‌ سازی – کژوال آفلاین بیولوژی انسان اندروید + مود

آپدیترایگان
Bio Inc Plague Doctor Offline
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی سرگرم کننده Bio Inc – Plague and rebel doc برای اندروید

Bio Inc – Plague and rebel doc – شرکت بیوگرافی طاعون پزشکی!عنوان یک بازی بسیار جذاب و پرطرفدار از سوی استودیوی بازیسازی DryGin Studios برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما یک قربانی دارید که باید مانع از این شوید که نجات یابد و به زندگی ادامه دهد. شما باید با ورود انواع بیماری های ویروسی به بدن این قربانی مانع از جلوگیری بهبودش شوید. با  ورود ویروس های پی در پی به بدن فرد،باعث می شود که حال او رو به بهبود نرود و بیمار شود. این بازی شبیه ساز زیست پزشکی است که بسیار جذاب می باشد. شما باید برای کسب امتیاز این ویروس ها را جمع آوری کنید و به بدن قربانی وارد کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی سرنوشت قربانی به دستان شما است. باید سیستم بدنی او را بسیار ضعیف کنید تا نتواند بهبود یابد. شما باید سریعا جان قربانیان را بگیرید و مانع از بهبود حالشان شوید. برای اینکه بتوانید امتیاز بهتری به دست بیاورید. در ابتدا بر روی دو یا سه سیستم بدنی بگذارید. در این صورت می توانید تو را به سرعت از پای درآورید. باید حواستان به سیستم دفاعی و ایمنی بدن و همچنین تلاش پزشکان باشد. پزشکان تلاش می کنند برای بهبودی و سلامت بیمار هرکاری را انجام دهند. اگر به این سبک از بازی ها علاقه دارید،بازی شبیه ساز بیمارستان  Idle Mental Hospital Tycoon را حتما دانلود کنید.

برای جلوگیری از راه های درمان و سلامتی بیمار؛ راهکارهای متفاوتی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در طول بازی با کسب ستاره های بیشتر می توانید افراد سالم بیشتری را آنلاک  کنید و آنها را به بیماری مختلف مبتلا کنید. امکان انتخاب درجه سختی بازی وجود دارد. بازی دارای گرافیک بسیار عالی و فوق العاده است. علاوه بر آن بازی دارای 12 مرحله متفاوتی است که موجب سرگرم کننده تر بازی می شود. این بازی جذاب را می توانید اکنون از فراروید دانلود کنیدد.

Bio Inc Plague Doctor Offline
بازی Bio Inc Plague Doctor Offline توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *