خانه » بازی » اکشن » دانلود Desert Riders – بازی اکشن آفلاین رانندگان صـحرا اندروید + مود

دانلود Desert Riders – بازی اکشن آفلاین رانندگان صـحرا اندروید + مود

آپدیترایگان
Desert Riders: Car Battle Game
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.14
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Desert Riders برای اندروید

Desert Riders – رانندگان صحرا !عنوان یک بازی بسیار جذاب خوش ساخت در دسته بازی های تفننی از سوی استودیوی مطرح و محبوب و معروف SayGames برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو از فعال ترین استودیوی بازیسازی می باشد که بازیهای زیادی را از جمله Hoop Stars،HellCopter،Clean Road،را تولید کرده است. در این بازی اکشن رانندگی شما در صحرایی هستید که باید از دست دشمنان فرار کنید. شما به عنوان یک ابرقهرمان در بازی ایفای نقش می کنید. این بازی فانتزی جذاب در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5.0 امتیاز را به دست آورده است.

این بازی اکشن در عین سادگی بسیار مهیج و جذاب است که یک حس و حال بسیار خاص و هیجان انگیزی برای شما به وجود می آورد. همانطور که در ابتدا عنوان کردیم، شما در نقش یک شخصیت قهرمان هستید که در صحرا باید تلاش کنید تا از دست حمله دشمنان فرار کنید. روال کلیت بازی به همین صورت است و داستان خاصی ندارد و کلیت آن به مبارزه شما علیه دشمنان در صحرا خلاصه می شود. شما در نقش شخصیت اصلی بازی، باید در برابر حملات دشمنان از خودتان محافظت کنید.

شما با ماشینی سرعتی با سرعت در حال حرکت در جاده های صحرایی هستید و در همین حین باید با دشمنان هم مقابله کنید. بازی از نمای رو به رو دنبال می شود و شما در نقش راننده یک ماشینی هستید که به تجهیزات نظامی مجهز می باشد. با کسب پول در بازی می توانید انواع آیتم های مختلف را از جمله سلاح های بهتر یا ماشین های بهتر را خریداری و آنلاک کنید. این بازی بسیار سرگرم کننده و جذاب است را از دست ندهید. بازی گرافیک خیلی واقع گرایانه ای ندارد اما گیم پلی جذاب و روان آن قطعا می تواند یک تجربه عالی را برای شما رقم بزند. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Desert Riders: Car Battle Game
بازی Desert Riders: Car Battle Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *