خانه » بازی » معمولی » Tanjiro Game: Pixel Adventure – بازی اکشن-تفننی “تانجیرو” اندروید + مود

Tanjiro Game: Pixel Adventure – بازی اکشن-تفننی “تانجیرو” اندروید + مود

آپدیترایگان
Tanjiro Game: Pixel Adventure
  • آپدیت
  • نسخه 1.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Tanjiro Game: Pixel AdventureTanjiro Game: Pixel AdventureTanjiro Game: Pixel AdventureTanjiro Game: Pixel Adventure

دانلود بازی Tanjiro Game: Pixel Adventure برای اندروید

Tanjiro Game: Pixel Adventure – تانجیرو: ماجراجویی پیکسلی!عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب دردسته بازیها تفننی از سوی استودیوی AMDEVSTUDIO برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در دسته بازیهای اکشن است و شبیه ساز یکی از عناوین رتروی پیکسلی در کنسولهای قدیمی باشد. باید شخصیت خود را انتخاب کنید وارد بازی شوید و با شیاطین و دشمنان بجنگید. ماموریت های خود را انجام دهید و چالش ها راپشت سر بگذارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل اکنون 2.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی برگرفته از دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی است که یک گیم پلی بسیار جذاب پیکسلی دارد. بازی در سبک کلاسیک است و البته حالتفانتزی را هم دارد. در ابتدا باید یک شخصیت قهرمان را انتخاب کنید و با یک دنیا شیاطین و دشمنان ظالم بجنگید و آن ها را از بین بیرید. خط داستانی بازی به این صورت است که نقش شما در بازی Tanjiroمی باشد. حال شما یک خواهری دارید که به دست Nezuko دزدیده می شود. حالا باید تلاش کنید تاخواهرتان را از دست این شیطان نجات دهید. قطعا رویارویی با این شیطان بسیار چالش برانگیز است و  باید برای نجات خواهر خود به قلمروی این شیطان بروید. Apple Knight یک بازی پیکسلی بسیار جذاب دیگر است.

 شما وارد یک سیاه چاله هزارتو می شوید که باید مسیرهای متفاوتی را دنبال کنید تا بتوانید آن راه اصلی را پیدا کنید و به بخشهای بعدی راه پیدا کنید. حالا شما می توانید با کمک سلاح هایی که در بازی وجود دارد با دشمنان مقابله کنید. بازی دارای یک گرافیک پیکسلی و طراحی های دو بعدی بسیار جذابی است که شما را مجذوب خود می کند. علاوه بر ان ماموریت های جذاب و خط داستان عالی بازی به خوبی می تواند شما را سرگرم کند. اکنون می‌توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tanjiro Game: Pixel Adventure
بازی Tanjiro Game: Pixel Adventure توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *