خانه » بازی » اکشن » Flappy Dragon – بازی اکشن – پلتفرمر آفلاین و متفاوت پرواز اژدها + مود

Flappy Dragon – بازی اکشن – پلتفرمر آفلاین و متفاوت پرواز اژدها + مود

آپدیترایگان
Flappy Dragon
  • آپدیت
  • نسخه 2.4.0
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Flappy Dragon برای اندروید

Flappy Dragon _پرواز اژدها! عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب از سوی استودیوی بازی سازی Coré Ventura برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی بسیار سرگرم کننده و البته اعتیاد اور است که مخصوص اوقات فراغتتان است. در این بازی شما کنترل یک پرنده را به دست دارید و باید آن را هدایت کنید. شما باید به گونه ای این پرنده را کنترل کنید تا آسیبی نبیند. این پرنده یک پرنده معمولی نیست او یک اژدها است که باید به سلامت از مراحل بازی عبور کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا بازی عنوان کردیم هدف شما هم در این بازی این است که،سعی کنید این اژدها را به سلامت از ابتدای مرحله به انتهای مرحله برسانید و در بازی پیشروی کنید. در هر مرحله اژدهای خود را از ابتدای مرحله به انتهای مرحله سالم برسانید. کنترل اژدها بسیار آسان است اما ممکن است در ابتدا بازی کمی مبتدی باشید و به جایی برخورد کنید. اما با پیشروی در بازی شما حرفه ای می شوید و به راحتی می توانید از مراحل عبور کنید. Jurassic Survival عنوان یک بازی در این سبک از بازیها که بسیار جذاب می باشد.

کلیت بازی به همین منوال است و چالش شما هم این است که باید مراقب باشید در طول مسیری که پرواز می کنید به درستی اژدها را بالا و پایین کنید تا به موانع بازی که برج ها هستند برخورد نکند. علاوه بر آن بسیار مراقب باشید تا توسط دشمنان و هیولا ها کشته نشوید. در هر مرحله از بازی یک سری تخم اژدها وجود دارد که شما باید سعی کنید آنها را هم جمع آوری کنید. تخم های اژدها به شما کمک می کنند که بتوانید اژدهای جدید با ویژگی های جدید به دست بیاورید. این بازی دارای یک فضای گرافیکی بسیار جذاب و مدرن تر است که قطعا می تواند نظرشما را به خود جذب کند. گیم پلی و مکانیزم بازی جدید و بسیار روان است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Flappy Dragon
بازی Flappy Dragon توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *