خانه » بازی » اکشن » Dragon Hills – بازی اکشن اعتیاداور+آفلاین “شاهدخت 1” اندروید + مود

Dragon Hills – بازی اکشن اعتیاداور+آفلاین “شاهدخت 1” اندروید + مود

آپدیترایگان
Dragon Hills
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.8
  • اندروید 6.0
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Dragon Hills برای اندروید

Dragon Hills _شاه دخت! عنوان یک بازی سرگرم کننده و جذاب در دسته بازی های اکشن از سوی استودیوی بازیسازی Rebel wins برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی درباره دختری شجاع و قدرتمند است که با اژدهای خود به دنبال انتقام است. حال شما اید به شاه دخت کمک کنیدتا بتواند در ماجراجویی های خود پیروز شود و انتقام خود را بگیرد. او مسیر سختی را در پیش دارد و قطعا نیاز به کمک شما دارد. پس با کمک هم انتقام ظلم هایی که بر شاه دخت شده است بگیرید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

شاه دخت سوار بر اژدها خود پا به مسیری خطرناک برای انتقام می گذارد. کنترل این اژدها خشمگین سخت است اما باید بتوانید او راکنترل کنید. باشاه دخت به ماموریت های انتقامی بروید. در این مسیر موانع زیادی بر سر راه شما قرار می گیرد مانند،تپه ها که باید بر روی آنها غلت بزنید و یا هرچیز دیگری ک بر روی زمین بر سر راهتان قرار دارد از روی آن ها بپرید. سعی کنید تا تعادل را حفظ کنید و هر چه سر راه هست را از بین ببرید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید. Hunt royale عنوان یک بازی جذاب در سبک بازی شاه دخت می باشد.

شما باید هر چیزی که جلوی روی تان می بینید تارو مار کنید هر جنبده ای است که بر سر راهتان وجود. دارد را از بین ببرید. هر چقدر قربانی هایتان بیشتر باشد، امتیاز و سکه بیشتری هم به دست می آورید. همینطور می توانید با امتیاز های خود قدرت ها و اسلحه جدیدتر و قدرتمند تری را هم آزاد کنید. بازی دارای گرافیک اچ دی و رنگارنگ جذابی است که شما را جذب خود می کند. علاوه با آن صداگذاری بازی و گیم پلی مهیج به همراه کنترلرهای لمسی عالی همه اینها موجب تولید یک بازی خفن هستند. پس درنگ نکنید و همین الان بازی را از فراروید دانلود کنید.

Dragon Hills
بازی Dragon Hills توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *