خانه » بازی » معمولی » Idle Courier Tycoon – بازی شبیه سازی “بسته رسان” اندروید!

Idle Courier Tycoon – بازی شبیه سازی “بسته رسان” اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Idle Courier
  • آپدیت
  • نسخه 1.31.15
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Idle CourierIdle CourierIdle CourierIdle Courier

دانلود بازی مدیریتی Idle Courier Tycoon برای اندروید

Idle Courier Tycoon – شبیه ساز بسته رسان!عنوان یک بازی مدیریتی و شبیه ساز در سبک بازی های Idle و Tycoon است. این بازی جذاب ازسوی استودیوی سنگاپوری Century Games Pte. Ltd برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما در نقش مدیر یک تجارتی هستید که وظیفه این شرکت ارسال و دریافت بسته های پستی می باشد. شما به عنوان مدیر این شرکت و تجارت،باید وظیفه خود را به درستی انجام دهید تا شرکت خود را گسترش دهید و به عنوان بزرگترین شرکت حمل بسته های پستی تبدیل شوید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیازمی باشد.

برای تحقق اینکه به بزرگترین شرکت حمل و نقل و دریافت و ارسال بسته های پستی تبدیل شوید، باید یک سری کار را انجام دهید. شما در ابتدا یک شرکت کوچیک هستید که باید کم کم ان را گسترش دهید. یک سیستم حمل و نقل حرفه ای و کمیابی را مهیا کنید که نظیرش در هیچ جا نباشد. بهترین مدیریت را به شرکت ارائه کنید و به همه جای دنیا بسته ها را ارسال کنید. یکی دیگر از این سبک از بازیهای مدیریتی را می توان به بازی dle Theme Park Tycoon اشاره کرد.

خدمات بسته های پستی را چه درون کشور و چه بیرون از کشور گسترش دهید. می توانید از خطوط هوایی و…برای ارسال بسته ها استفاده کنید. شما می توانید برای جا به جایی سریع تر و راحت تر از ون ها استفاده کنید. بازی دارای گرافیکی فوق العاده و منحصر به فرد است که هر فردی را مجذوب خود می کند. گیم پلی بازی بسیار سرگرم کننده است و میتواند برای هرسنی جذاب باشد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه :

1 – بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد + در صورت حضار سازی نسخه مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می شود.
2 – نسخه جدید بازی بدون نیاز به دیتا و به صورت یک فایل نصبی با حجم بالا می باشد و به دیتا نیاز ندارد.

Idle Courier
بازی Idle Courier توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *