خانه » بازی » استراتژی » Onmyoji Arena – دانلود بازی اکشن-استراتژی عرصه‌اُنمایوجی اندروید

Onmyoji Arena – دانلود بازی اکشن-استراتژی عرصه‌اُنمایوجی اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Onmyoji Arena
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی جذاب Onmyoji Arena برای اندروید

Onmyoji Arena  – عرصه اُنمایوجی!عنوان یک بازی اکشن بسیار جذاب از استودیوی مطرح NetEase Games برای سیستم عامل اندروید میباشد. در این بازی شما با مبارزه ها و نبرد های ژاپنی روبه رو می شوید. شما می توانید با استفاده از شخصیت های مختلف Onmyoji مانند شیکاگامی‌ و… در مبارزه های مختلف شرکت کنید. باید تمام تلاشتان را بکنید تا دشمنان را شکست دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0  امتیاز می باشد.

شما باید در نبردهای 5 در مقابل 5 با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. در مبارزات رویال بصورت آنلاین با سایر بازیکنان مبارزه کنید و شیکیگامی مورد علاقه خود را برای نبرد ها به همراه ببرید. از استراتژی های مختلفی استفاده کنید تا بتوانید در مبارزات پیروز شوید. نقشه استراتژیکی خود را در میدان جنگ اجرا کنید و دشمنان را از بین ببرید. شیکیگامی دارای 4 توانایی و 2 طلسم کلی است که امکان ترکیب بیشتر توانایی ها و تاکتیک ها را فراهم می کند. NARUTO X BORUTO NINJA VOLTAGE عنوان دیگر از بازیهای اکشن و استراتژی است که بسیارپرطرفدار می باشد.

ماجراجویی و نبرد در محیط های متفاوت و جذاب منتظرشماهستند. وارد نبردها شوید و تلاش کنید پیروز میدان شوید. کنترل بازی بسیار عالی و ساده است. بازی دارای حالت های مختلفی است که موجب متنوع بودن بازی می شود. انتخاب کاراکترها به عهده خود بازیکن است و می‌توانید به همراه هم‌تیمی‌‌های خود، وارد نبردهای بتل رویال شوید. نیروهای پلید زیادی در بازی وجود دارند در نتیجه اصلا کار ساده‌ای ندارید و حتما باید به فکر ارتقا مهارت‌های خود باشید. در بازی سلاح های مختلفی برای مسابقات وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. گرافیک سه بعدی بازی بسیار جذاب است و می تواند شما رامجذوب خود کند. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Onmyoji Arena
بازی Onmyoji Arena توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *