خانه » بازی » اکشن » Hang Line – دانلود بازی اکشن «ماموریت نجات کوهستان» اندروید + مود

Hang Line – دانلود بازی اکشن «ماموریت نجات کوهستان» اندروید + مود

آپدیترایگان
Hang Line: Mountain Climber
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.18
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

Hang Line: Mountain ClimberHang Line: Mountain ClimberHang Line: Mountain ClimberHang Line: Mountain Climber

دانلود بازی جذاب Hang Line: Mountain Climber برای اندروید

Hang Line: Mountain Climber – ماموریت نجات کوهستان! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی های اکشن از استودیوی بازی سازی Yodo1 Games برای سیسنم عامل اندروید می باشد. در این بازی که در سبک کوهنوردی است شما به عنوان یک کوهنورد ایفای نقش می کنید. بازی بسیار پرجنب و جوش می باشد و شما را سرگرم می کند. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 3.8 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا گفتیم شما باید در این بازی به عنوان یک کوهنورد حرفه ای نقش آفرینی کنید. حال وظیفه شما این است تا از مسیر های کوهستانی مختلف صعود کنید و عملیات های متنوع نجات را انجام دهید. در پی تمام تلاش هایتان و در نهایت به بالاترین نقطه کوهستان می رسید. برای انجام عملیات نجات در شروع بازی شما سوار بر یک هلیکوپتر می شوید و وارد اولین کوهستان می شوید. حال با استفاده از طناب و قلابی که در اختیار تان قرار دارید،عملیات خود را باید شروع کنید. اگر به بازی هایی که در محیط های کوهستانی هستند علاقه دارید،بازی Wild Hunt: Hunting Games 3D را هم نصب کنید و لذت ببرید.

کوهستان ها جایی خطرناک است و محیطی که وارد می شوید پر از برف های لغزنده و تخته سنگ های لغزنده است. بخاطر همین ممکن است هر لحظه فاجعه ای رخ بدهد. فاجعه ها مثلا می تواند این باشد که،هنگامی که قلاب تان را به تخته سنگی وصل می کنید از محل خود جدا شود و روی سرتان بیفتد این یکی از اتفاق ها می تواند باشد. یکی دیگر مثلا هنگامی که قلاب تان را به صخره های یخی وصل می کنید دوام نیاورد و از هم جدا شوند. این باعث می شود به پایین پرت شوید. خطرات دیگری مثل حمله شیر های کوهی گاه و ناگاه و… وجود دارد. این بازی به صورت مرحله‌ ای است و مکانیزم آسانی دارد. اما انقدری که فکر می کنید آسان نیست. در طول مسیر خطراتی شما را تهدید می کند که باید از پس آن ها بر بیایید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.
Hang Line: Mountain Climber
بازی Hang Line: Mountain Climber توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *