خانه » بازی » آرکید » Payback 2 – دانلود بازی آرکید “باز پس گیری 2” اندروید + مود

Payback 2 – دانلود بازی آرکید “باز پس گیری 2” اندروید + مود

آپدیترایگان
Payback 2 - The Battle Sandbox
  • آپدیت
  • نسخه 2.106.8
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی سرگرم کننده Payback 2 برای اندروید

Payback 2 – باز پس گیری 2! عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در دسته بازی های ماشینی اکشن،از استودیوی بازیسازی Apex Designs برای سیستم عامل اندروید می باشد. یک بازی هیجان‌انگیز با بخش‌های متنوع و جذاب است که مربوط به مسابقه های ماشینی و… می باشد. از شرکت در مسابقات اتوموبیل‌رانی گرفته تا جنگ‌های رو در رو با سبک تسخیر پرچم و سرقت‌های بزرگ در کنار هم تجربه یک بازی سرگرم‌کننده و خفن را برای شما به وجود می آورد. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما با انواع وسایل نقلیه مختلف از جمله ماشین، تانگ ها، هیلیکوپترها و … ماموریت هایی چالش برانگیز در مکان های مختلف خیابانی را پشت سر می گذارید و ساعت ها خود را سرگرم می کنید. شما وظیفه تان انجام ماموریت هایی است که در بازی بر عهده شماست. مراحل مختلفی را با موفقیت انجام دهید. ماموریت هایی این بازی اکثرا اکشن و هیجان انگیز است. وسایل نقلیه ی شما به انواع سلاح های قوی مجهز می باشد که با آن ها می توانید دشمنان را مورد شلیک قرار دهید و ان ها را نابود کنید. این سبک از بازی ها بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند. اگر به این دسته از بازی ها علاقه مند هستید بازی METAL MADNESS را هم نصب کنید و بازی کنید.

بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا می شود اما اگر دوست دارید که با هزار کاربران جهان به صورت آنلاین نیز رقابت داشته باشید و هیجان را دو چندان نمایید، تنها کافیست اینترنت خود را فعال کرده و در چالش های اینترنتی مختلف شرکت کنید. این بازی دارای چندین حالت مختلف است که شما می توانید هر کدام را بخواهید به دلخواه انتخاب کنید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Payback 2 - The Battle Sandbox
بازی Payback 2 - The Battle Sandbox توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *