خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود Swordigo – بازی اکشن – پلتفرمر “اسوردیگو” اندروید + مود

دانلود Swordigo – بازی اکشن – پلتفرمر “اسوردیگو” اندروید + مود

آپدیترایگان
Swordigo
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی سرگرم کننده Swordigo برای اندروید

Swordigo _اسوردیگو! عنوان یک بازی بسیار جذاب از استودیوی بازیسازی Touch Foo برای سیستم عامل اندروید می باشد. بازی درباره یک شمشیرزن است که یک پس از دیدن یک رویای عجیب بازی شروع می شود. این شمشیر زن متوجه می شود که معلمش به طرز عجیبی گم شده است و او سریع تصمیم می گیرد که به دنبال او برود. در بازی به شما امکانات و اسلحه داده می شود و زمانی را صرف گشت و گذار در محیط های بازی می کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

همانطور که در ابتدا هم گفتیم شمشیر زن بازی ما به دنبال استادش است. او پس از عبور از جنگل، متاسفانه متوجه می شود که معلمش مرده است. او بسیار غمگین می شود و نزدیک معلمش می شود، کاغذی پیدا می کند. در آن کاغذ یادداشتی از معلمش است که درباره موجودی شیطانی به نام مفسد است. در نامه معلم اطلاعات مهمی را برای شاگردانش گذاشت که بتوانند پس از مرگ او به دنبال این مفسد بگردند. مفسدان بازگشته اند. ظلم و فساد در سراسر جهان بیداد می کند. تمام تلاش خود را بکنید تا این فساد و تباهی را از بین ببرید. اگر از علاقه مندان به بازی های ماجراجویی هستید،بازی Doors: Origins را هم به شما پیشنهاد می کنم بسیار جذاب است.

شما سطح های مختلفی را در بازی پشت سر خواهید گذاشت و مکانیک های جدیدی را در بازی کشف می کنید. محیط بازی دارای تنوع در زمین و هیولاهایی است که شما باید با آنها سازگار شوید. شخصیت اصلی داستان به مرور زمان قوی می شود و به منابع و تجربه زیادی نیاز دارد. بنابراین شما نمی توانید از هیچ جنگ و اکتشاف بگذرید. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که به شدت پیشنهاد می شود. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

Swordigo
بازی Swordigo توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *