خانه » بازی » استراتژی » Gladiator Heroes – دانلود بازی استراتژیک گلادیاتورهای قهرمان اندروید!

Gladiator Heroes – دانلود بازی استراتژیک گلادیاتورهای قهرمان اندروید!

آپدیترایگان
Gladiator Heroes Clash Kingdom
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

دانلود بازی جذاب Gladiator Heroes of Kingdoms برای اندروید

Gladiator Heroes of Kingdoms – جنگ گلادیاتورهای قهرمان!عنوان یک بازی بسیار جذاب و فوق العاده در سبک بازیهای استراتژیک از استودیوی بازیسازی Genera Games برای سیستم عامل اندروید می باشد. در این بازی شما به عنوان یک امپراطور باید با گلادیاتورهای قهرمان همراه شوید، برای خودتان پایگاه بسازید. پایگاه را مدیریت و از آن دفاع کنید و سرزمین های جدید را فتح کنید. امتیاز بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی شما هم امپراطور هستید و هم جنگجو! شما باید ساخت و ساز خود را کنترل کنید و گسترش دهید. شما بناهایی را مانند مدرسه گلادیاتورها، زرادخانه، درمانگاه، بنا های اداری و آوردگاه هاو… را می توانید بسازید. به جستجو در محیط ها بپردازید و به تدریج قفل جنگل ها، کوه ها و آتشفشان های جدید را در نقشه باز کنید. شما باید گلادیاتورهای خود را تعلیم و تمرین نظامی دهید. انها همیشه باید اماده باش باشند و برای نبرد حاضر باشند. رهبری آن ها را در مبارزه بر عهده بگیرید و حواستان باشد که چطور از سلاح ها، از آموزش های خود و از قابلیت هایشان در میدان نبرد استفاده می کنند.‏ شما می توانید گلادیاتورهایتان را درست کنید،برای انها نامگذاری کنید،آنها را تعلیمات نظامی بدهید و عملکردشان را بررسی کنید.

در این بازی شما امکان مبارزه آنلاین با کاربران دیگر و بالا بردن سطح خود در صورت پیروزی در برابر آنها دارید. همچنین شما می توانید یک اتحاد برای خود تشکیل دهید و با کاربران دیگر تیم شوید. شهرهای مختلف را بنا کنید و آنها را رشد و گسترش دهید تا با ساخت بناهای مختلف در آنها شهر بزرگ و آباد شود. سکه های طلا و سلاح ها را دریافت کنید و مهارت های جدید در صورت پیروزی در نبردها دارا باشید. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه : در Gladiator Heroes امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین وجود دارد .
Gladiator Heroes Clash Kingdom
بازی Gladiator Heroes Clash Kingdom توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *