خانه » بازی » ایفای نقش » Polygon Fantasy – بازی نقش آفرینی فانتزی چندضلعی اندروید + مود

Polygon Fantasy – بازی نقش آفرینی فانتزی چندضلعی اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Polygon Fantasy: Action RPG
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

دانلود بازی فانتزی Polygon Fantasy برای اندروید

Polygon Fantasy: Diablo-like Action RPG – فانتزی چندضلعی! عنوان یک بازی جذاب و سرگرم کننده از استودیوی از استودیوی Alda Games کشور جمهوری چک برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی و (RPG) می باشد. این بازی کاملا فانتزی و خیالی است و شما در نقش فردی هستید که باید بشریت را از دست نیروهای شطانی نجات دهید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

‏‏شیطان بدجنس بیدار شده و قصد هرج و مرج و نابودی زمین را دارد. حال شما باید قهرمان مردم باشید و مردم را نجات دهید. یکی از قهرمانان را انتخاب کنید و در این بازی فانتزی به ایفای نقش بپردازید. غارت های تصادفی و انبوهی از دشمنانی که فقط از شما می خواهند آنها را با مهارت های قدرتمند خود نابود کنید، با آن روبرو شوید. بازی ماجرایی و داستانی بسیار جذاب که تقریبا داستانی کلیشه ای را دارد. نبرد قهرمانان با نیروهای شیطانی کلیت این بازی است. همانطور که گفتیم شما در نقش قهرمانانی هستید که برای نجات بشریت باید با شجاعت و قدرت های خود به مقابله با دشمنان انسان ها یعنی نیروهای اهریمنی هستند می روید. اگر به بازی های اهریمنی علاقه دارید،بازی Buriedbornes  را هم دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

در بازی مبارزات سریع، زد و خوردهای بسیار زیادی وجود دارد و همه صحنه ها اکشن هستند. یک عنوان سرگرم کننده و هیجان انگیز با گیم پلی و پلی های جذاب و چالش بر انگیز است. درداخل بازی با چالش های زیادی رو به رو می شوید که باید از آن ها بگذرید. افکت های بصری زیادی وجود دارند که همه موجب جذابیت بازی می شوند. تم بازی کاملاً فانتزی است و همه چیز در آن حالت خیالی است. اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

نکته: Polygon Fantasy آنلاین بوده و برای اجرای صحیح آن می بایست قبل از ورود به بازی IP خودتان را تغییر دهید.

Polygon Fantasy: Action RPG
بازی Polygon Fantasy: Action RPG توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *