خانه » بازی » مسابقه » Traffic Tour – دانلود بازی آنلاین «ماشین‌سواری در اتوبان» اندروید

Traffic Tour – دانلود بازی آنلاین «ماشین‌سواری در اتوبان» اندروید

آپدیترایگان
Traffic Tour : Car Racer Game
  • آپدیت
  • نسخه 2.1.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ماشینی Traffic Tour Car Racer game برای اندروید

Traffic Tour Car Racer game _ماشین سواری در اتوبان! عنوان یک بازی رانندگی بسیار جذاب و هیجان انگیز توسط استودیوی Wolves Interactive برای سیستم عامل اندروید می باشد. یک بازی رانندگی بسیار جذاب‌ است که شما می‌توانید با انتخاب خود، با انواع و اقسام ماشین های مسابقه ای بازی کنید. تور ترافیک یک بازی بی پایان بازی مسابقه ای جدید است که شما را به سطح دیگری از شبیه سازی رانندگی با گرافیکی بالا می برد. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.0 از 5.0 می‌باشد.

وارد بازی شوید و ماشین مسابقه ای خود را به دلخواه انتخاب کنید. در اتوبان ها مسابقه دهید و از ماشین های دیگر سبقت بگیرید. با حالت های مختلف دوربین،در جاده ها و بزرگ راه های بی پایان با اتومبیل خود رانندگی کنید و رقیبان را به چالش بکشید. بازی کنید و با پیشروی در بازی،قفل ماشین های جدید را باز کنید. ماشین خود را ارتقا دهید و با دوستان تان خود به صورت آنلاین مسابقه دهید و بازی کنید. شما می‌توانید این بازی را از زوایای دید مختلف انجام دهید مثلا از زاویه دید اول شخص، سوم شخص و یا حتی از دید راننده و زوایای دیگر نیز می توانید به بازی بپردازید. GT Club عنوان دیگری از بازی ماشین سواری درگ ریس است که پشنهاد می شود حتما بازی را نصب کنید.

فرمان مجازی، دکمه های لمسی و شتاب سنج سه حالت کنترل ماشین در بازی هستند که می توانید از بین این حالت ها  یکی را انتخاب کنید.‌ بازی دارای5 حالت مختلف چند نفره، بی پایان، داستانی، زماندار و رانندگی آزاد است. همین حالت ها موجب تنوع بازی می شود و شما را سرگرم می کند. قطعا با این حالت های جذاب شما از بازی خسته نخواهید شد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید.

Traffic Tour : Car Racer Game
بازی Traffic Tour : Car Racer Game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *