خانه » بازی » آرکید » دانلود Granny 3 – بازی ماجرایی-معمایی ترسناک “مادربزرگ 3” اندروید + مود

دانلود Granny 3 – بازی ماجرایی-معمایی ترسناک “مادربزرگ 3” اندروید + مود

آپدیترایگان
Granny 3
  • آپدیت
  • نسخه 1.1.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 9
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

Granny 3Granny 3Granny 3Granny 3

دانلود بازی ترسناک Granny 3 برای اندروید

Granny 3 – مادربزرگ 3! سومین قسمت از سری بازی ترسناک Granny توسط استودیوی بازیسازی DVloper برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی بعد از سری اول و دوم بازی یعنی Granny و Granny: Chapter Two تولید شد. این بازی مانند سری یک و دو خود،داستانی ترسناک دارد. روایت مادربزرگ شیطانی و هیولا که بچه خود را در خانه اش مبحوس کرده است. این مادر بزرگ به شدت عجیب است و مانند یک موجود شیطانی است. شما باید بتوانید از این خانه و آدم هایش فرار کنید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز میباشد.

در سری اول بازی که مادربزرگ تنها بود و شما می بایست از دست او فرار کنید. در سری دوم پدربزرگ به بازی اضافه شد و کار شما سخت تر شد. امادر سری سوم بازی، یک شخصیت جدید به اسم Slendrina به بازی اضافه می شود. این‌‌ شخصیت،یکی از شخصیت های ترسناک در بازی های این استودیو DVloper می باشد. ظاهر وحشتناک و ویژگی های این شخصیت نسبت به دیگر شخصیت های ترسناک بسیار متفاوت تر و عجیب تر است. همین ویژگی های این شخصیت او را به منفور ترین شخصیت بازیهای ترسناک تبدیل کرده است.

با حضور اسلندرینا کار شما بسیار سخت تر می شود. شما به عنوان یک‌ زندانی باید سعی کنید قبل از پنج روز از آنجا خارج شوید. همانطور که در سری های قبل بازی دیدید،مادربزرگ خوب میشنود اگر چیزی را بر روی زمین‌ بندازید یا روی تخته چوب جغجغه ای راه بروید سریع به سراغ شما می آید. پدربزرگ‌ خیلی خوب‌ نمیشنود ولی اگر متوجه شما بشود،به شدت برخورد می کند و با تفنگ ساچمه ای خود به شما شلیک‌ کند.‏ در ادامه که نوه مادربزرگ ، اسلندریا شخصیت جدید وجود دارد که از هر چندگاهی خود را نشان میدهد و سعی می کند کار شما را برای فرار سخت تر کند.‏ اگر‌ او را دیدید ، هر چه سریعتر نگاهتان را بکشید و گرنه نگاه به او شمارا می کشد. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید.

Granny 3
بازی Granny 3 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *